بلاگ

اعلام نتایج بورسیه بوت کمپ تیر ماه ۱۳۹۹

اسامی پذیرفته شدگان بورسیه بوت کمپ مجازی کسب و کار بین المللی تیر-مرداد 1399

پس از بررسی شرایط ثبت نام کنندگان بورسیه بوت کمپ مجازی کسب و کار بین المللی تیر ماه ۱۳۹۹ اسامی پذیرفته شدگان به شرح زیر اعلام می شود:

۱- خانم افرا یکه فلاح
۲- خانم آناهیتا محمودی
۳- خانم آیسان فرج زاده
۴- خانم تهمینه گدازگر
۵- آقای سینا گوران سوادکوهی

خانه کارآفرینی بین المللی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای همه علاقه مندان اعلام می دارد؛ مبالغ واریزی پذیرفته داوطلبانی که پذیرفته نشده اند به همان شماره کارت/حساب ایشان مسترد خواهد شد.

شایان ذکر است تعداد ۱۰۵ نفر برای دریافت بورسیه شرکت کردند که از این میان ۵۴ نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند و پذیرفته شدگان نهایی، امروز معرفی می شوند.

این بوت کمپ شامل ۱۶۰ ساعت کارگاه، کار گروهی و تجربه آموزی است. دانش پذیران در طول ۴۵ روز در ۲۰ جلسه سه ساعته که در محیط نرم افزار زوم برگزار میشود شرکت میکنند. همه جلسات آنلاین از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در صورت حضور در %۸۰ جلسات کارگاهی و ارائه پروژه فردی، گواهی ۱۶۰ ساعت حضور در بوت کمپ (شامل آموزش، کارگاه، هم اندیشی، تجربه آموزی و تهیه پروژه) را از کالج AIC اتریش دریافت خواهند کرد.

بورسیه این بوت کمپ چیست؟

افرادی که به عنوان متقاضی بورسیه ثبت نام کردند، وارد مراحل بررسی رزومه و در صورت لزوم مصاحبه تلفنی می شوند تا شرایط، ظرفیت ها و آمادگی آنها برای دریافت بورسیه بررسی گردد.

پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان، یکی از دو حالت زیر متصور است:

  • در صورت پذیرش دانش پذیر به عنوان بورسیه، کل مبلغ پرداختی در پایان مردادماه به متقاضی مسترد می شود.
  • در صورت عدم پذیرش، وجه پرداختی در هفته اول تیرماه عینا مسترد خواهد شد.

با توجه به محدودیت ظرفیت بورسیه در هر دوره، در صورت تقاضای بیش از ظرفیت، پذیرش بر اساس نتیجه مصاحبه و به ترتیب تاریخ تقاضای متقاضیان انجام می گردد و ارائه بورسیه به متقاضیانی که دیرتر ثبت نام کرده اند به دوره های آتی موکول می شود.

به عبارت دیگر %۱۰۰ هزینه دوره مشمول بورسیه میباشد و دانش پذیر در قبال این امتیاز تعهد اخلاقی می دهد تا حداقل به مدت ۳ ماه پس از پایان دوره، به صورت کارآموز با موسسات همکار یا اسپانسرهای خانه کارآفرینی بین المللی همکاری نماید. جزئیات همکاری و فعالیت ها با توجه به علاقه مندی و ظرفیت های دانش پذیر، توسط منتور دوره تعیین خواهد شد.

بورسیه خانه کارآفرینی بین المللی نوعی کمک هزینه مهارتی و کاربردی است که دانشپذیر در ازای شهریه بوت کمپ، به عنوان کارآموز با موسسات همکار یا اسپانسرهای خانه کارآفرینی بین المللی همکاری خواهند کرد. در واقع این افراد در خانه کارآفرینی بین المللی کار نمی‌کنند و هیچگونه رابطه کاری، مالی یا استخدامی با خانه یا موسسات همکار یا اسپانسرهای خانه کارآفرینی بین المللی ندارند. بلکه در تولید محتوا، مطالعات کتابخانه ای، ترجمه، برگزاری رویداد و کمک به پیشرفت سایر دانش پذیران و کارآموزان همکاری خواهند کرد.

در مدت همکاری با موسسات همکار یا اسپانسرهای خانه کارآفرینی بین المللی، دانش پذیر می تواند مطالب پایه و کاربردی را در کنار تبادل تجربه محک بزند و خود را برای ورود به بازار کار بین المللی توانمند کند. در این مسیر شما خواهید توانست با تکیه بر توانایی علمی و مهارتی خود، مسیر شغلی بهینه را پیدا کرده و وارد بازار کار جهانی شوید.

برای آشنایی بیشتر با بورسیه بوت کمپ مجازی ۲۰۲۰، این ویدئو را ببینید:

(لینک مستقیم آپارات)

 

شرایط انصراف از بورسیه چیست؟

گزینه های اقساط و بورسیه بر مبنای اعتماد به دانش پذیر و به صورت تعهد اخلاقی هستند و نیازی به معرفی ضامن، سپردن وثیقه، یا ارائه چک ضمانت نیست. دانش پذیران بورسیه میتوانند در هر مرحله از دوره، قرارداد خود به پرداخت نقدی (با تخفیف) یا اقساطی تغییر وضعیت دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا