بلاگ

زنان گیمرهای حرفه ای تری هستند

طبق آخرین تحقیقات، نمودارها ارزیابی تحقیقاتی نشان می دهد خانم ها گیمرهای حرفه ای تری هستند .

به نقل از وب سایت تک کرانچ طبق آخرین تحقیقات منتشر شده تا آپریل سال ۲۰۱۹ نمودارها ارزیابی تحقیقاتی نشان می دهد خانم ها گیمرهای حرفه ای تری هستند . استارتاپ Gosu.aiبا استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی خود و به کمک یادگیری ماشینی و با استفاده از دستیارهای مجازی نتیجه این تحقیقات را منتشر کرده است .

این استارت آپ که به تازگی ۱.۹ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است با استفاده از بازی Dota 2و تحقیق روی ۵۰۰۰ گیمر مختلف فاکتورهای مختلفی را تحلیل نموده است . این تحقیقات نشان می دهد خانمها ۴۴ درصد سرعت و دقت عمل بیشتری در بازیها دارند . هر چند این تحقیق بر مبنای فاکتورهای علمی نمی باشد و به صورت قطعی قابل استناد نیست اما صرفا بر مبنای تحلیل های انجام شده روی کاربران واقعی و کمک هوش مصنوعی تحقیقی معتبر شمرده می شود .

همچنین این تحقیقات نشان می دهد اگر شما زبانهای مختلفی را بلدید سرعت و مهارت شما در بازی کمتر است . از طرفی افرادی که مدرک تحصیلی نداشته و یا مدرک تحصیلی پایینی دارند و افرادی که کمتر سفر می کنند و افرادی که اهل ورزشهای مختلف می باشند در تقابل با افراد مخالف خود گیمرهای حرفه ای تری هستند.

منبع: ایران استارتاپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا