بلاگ

سومین همایش لژیونرهای کسب و کار: محصولات ارگانیک

این همایش با محوریت کشاورزی ارگانیک و فرصت های نوین برای فعالان تجاری، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

لینک پیش ثبت نام در همایش

 

اسلایدر سومین همایش لژیونر های کسب و کار محصولات ارگانیک

 

پیرو امضای توافق نامه های توسعه همکاری‌ کشاورزی، استانداردها و تجارت مواد غذایی بین ایران و اتحادیه اروپا این نشست برگزار خواهد شد.

در این همایش نمایندگانی از اتحادیه اروپا گزارش مطالعات زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی با ایران را ارائه میکنند.

اتحادیه اروپا معمولاً به تجارت آزاد کشاورزی تأکید دارد و به محصولات ارگانیک اهمیت می‌دهد. توسعه کشت ارگانیک از مواردی است که در این نشست یک روزه بررسی خواهد شد. اتحادیه اروپا بزرگترین بازار محصولات ارگانیک در جهان است و تقاضا برای این محصولات بیشتر از عرضه است و به همین دلیل اتحادیه نیازمند واردات است.

کارشناسان اتحادیه اروپا در زمینه تولید محصولات ارگانیک در ایران مطالعاتی را با همکاری نهادهای مختلف انجام داده اند که اولین قدم برای ارتقای استانداردهای ایران در حوزه محصولات ارگانیک محسوب می شود. مقررات زدایی و تسهیل راههای صادرات پسته و زعفران از محورهای مورد بحث در این همایش است.

شایان ذکر است پیش از این در قالب نشست همکاری های مشترک ایران و کمیسیون کشاورزی، تجارت، بهداشت و مرکز سرمایه گذاری اتحادیه اروپا نشست های مشترکی با مقامات وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و صنعت معدن، تجارت، دادگستری و نمایندگان تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی و تجاری و اتاق بازرگانی ایران برگزار شده است.

لینک پیش ثبت نام در همایش

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا