سیاست حفظ حریم خصوصی

خانه کارآفرینی بین المللی با احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای خرید، ثبت نظر و یا استفاده از برخی امکانات سایت، اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد. همچنین برای اطلاع رسانی خدمات خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی و یا تایید آنها، خانه کارآفرینی بین المللی نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند. به دلیل قانونی بودن تمام فعالیت های این شرکت مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، خانه این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت درخواست مراجع قانونی کشور مبنی بر ارائه اطلاعات خریداران وب سایت، به صورت رسمی و قانونی موارد درخواست شده را به مرجع درخواست کننده ارائه دهد. در این صورت مسئولیت حفظ اطلاعات فوق پس از آن با مرجع قانونی خواهد بود.

خانه کارآفرینی بین المللی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را قبل از انتشار را در راستای رعایت  قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، خانه کارآفرینی بین المللی می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. خانه کارآفرینی بین المللی هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. خانه کارآفرینی بین المللی مانند اکثر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی ‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی روش‌ های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌ های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

استفاده از خدمات صرفا برای شخص ثبت نام کننده می باشد و خانه کارآفرینی بین المللی از ارائه هرگونه خدمات به غیر از شخص ثبت نام شده معذور است.

تمامی پرداخت ها از طریق سایت زرین پال صورت می گیرید و امنیت مالی و پرداخت ها به عهده این سایت می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با شماره ۰۲۱۲۲۸۹۸۴۱۶ و ۰۹۳۰۴۱۰۴۶۴۶ ارتباط برقرار کنید.

دکمه بازگشت به بالا